Skocz do zawartości


Witaj na Swiatpapierosow.pl E-Papierosy Forum


Logowanie »  Zaloguj korzystając z Facebooka

Rejestracja
Witaj na Swiatpapierosow.pl E-Papierosy Forum, jak większość for internetowych wymagamy rejestracji na forum aby przeglądać jego całą zawartość oraz aktywnie uczestniczyć jako część społeczności.

Proces rejestracji jest bardzo prosty i nie wymaga dużo czasu.
Jako użytkownik naszego forum Świat E-Papierosów będziesz miał możliwość:
  • pisania nowych tematów i odpowiadania na istniejące
  • subskrybować tematy i otrzymywać powiadomienia na maila
  • wysyłania wiadomości do innych użytkowników forum
  • korzystania z shoutboxa (czatu)
  • brania udziału w konkursach z nagrodami
  • czytania zawartości wszystkich działów na forum (część z nich wymaga rejestracji)
  • dostęp do forumowego bazarku
  • grania w gry forumowe
  • wpisania się na mapie e-palaczy
  • .....
Jeżeli będziesz miał jakieś pytanie przed rejestracją napisz e-mail: artur @ swiatpapierosow.pl
Ekipa swiatpapierosow.pl
 
Guest Message by DevFuse

Regulamin

REGULAMIN FORUM


Witamy serdecznie wszystkich użytkowników na E-papierosy Forum. Główną tematyką są elektroniczne papierosy i wszystko co jest z nimi związane. Mamy nadzieję, że pozostaniecie z nami na dłużej.
Każdy użytkownik www.swiatpapierosow.pl ma obowiązek zapoznania się z regulaminem oraz jego przestrzegania.


    • Postanowienia ogólne:


        1. Użytkownik rejestrujący się na forum, zobowiązany jest do zapoznania się z jej regulaminem. W przypadku złamania, jego nieznajomość nie będzie powodem do zmniejszenia „kary”.

        2. Swiatpapierosow.pl jest forum dyskusyjnym na temat elektronicznych papierosów.

        3. Ze względu na to iż e-papierosy są dozwolone od 18 lat, rejestrując się na forum oświadczasz iż masz ukończone 18 lat.

        4. Użytkownik w momencie rejestracji zgadza się na otrzymywanie wiadomości reklamowych z forum (tzw. mailing).

        5. Zakazuje się umieszczania treści:


            1. treści, które są powszechnie uznawane za obraźliwe wobec innych,

            2. treści propagujące przemoc,

            3. treści zawierające pornografię,

            4. inne treści, które są sprzeczne z polskim i międzynarodowym prawem,

            5. treści, które zawierają pomówienia,

            6. ujawniania prywatnej korespondencji bez zgody drugiej strony,

            7. ujawniania prywatnych danych osobowych, bez zgody drugiej strony.




        6. Rozmowy prywatne między użytkownikami powinny być przeprowadzane poprzez system Prywatnych Wiadomości, zwanych dalej PW.

        7. Zasady użytkowania forum:


            1. nie nadużywamy pisania WIELKIMI LITERAMI - w Internecie jest to powszechnie uznawane jako krzyk,

            2. jeżeli masz pytanie, najpierw poszukaj i sprawdź czy ktoś już nie miał podobnego problemu,

            3. nie cytuj całych wiadomości, a tylko fragment, na który odpowiadasz,

            4. kolory: czerwony, zielony są zarezerwowane na Administratora i Moderatorów – staraj się ich nie używać,

            5. tworząc nowy temat postaraj się jak najdokładniej określić w nim problem jaki chcesz opisać.




    • Administracja i Moderatorzy:


        1. Sprawy techniczne, związane z funkcjonowaniem forum należą do Administratora forum. Jakiekolwiek problem związane z działaniem forum należy zgłaszać poprzez PW lub e-mail.

        2. Administrator i Moderator mają prawo: otwierać, zamykać, przenosić, dzielić i edytować wątki i posty – poniżej wiadomości Administrator lub Moderator muszą umieścić wiadomość z powodem zmian.

        3. Administrator lub Moderator ma prawo usunąć wątek/post jeżeli uzna, że jest złamany regulamin forum bez podania przyczyny.

        4. Za co można otrzymać ostrzeżenie lub bana:


            1. reklamowanie innych stron poprzez wysyłanie PW = BAN dożywotni,

            2. umieszczanie na forum postów z linkiem do innej strony tzw. Black SEO = BAN dożywotni,

            3. obrażanie innych użytkowników forum = Ostrzeżenie - 3 Ostrzeżenia = BAN (3 miesiące),

            4. nagmianne używanie wulgaryzmów = Ostrzeżenie - 3 Ostrzeżenia = BAN (3 miesiące),

            5. nagminne pisanie nie na temat w wątkach technicznych = Ostrzeżenie - 5 Ostrzeżeń = BAN (1 miesiąc),

            6. długość ostrzeżenia = od 1 miesiące do 3, w zależności od przewinienia - decyzję podejmuje Administrator lub Moderator,

            7. użytkownik, którego konto zostało zablokowane/zbanowane/usunięte nie ma prawa do ponownej rejestracji bez zgody administratora lub moderatora. Każda taka próba będzie skutkowała natychmiastowym usunięciem wszystkich kont - powiązanych z tą osobą,

            8. zakazuje się handlowania kontami sklepowymi np. sprzedam konto w sklepie XXX z 20% zniżką - ostrzeżenie.


        5. Od każdej decyzji użytkownik forum może się odwołać poprzez wysłanie PW lub e-maila do Administratora lub Moderatora.



    • Obowiązywanie regulaminu:


        1. Powyższy regulamin obowiązuje w momencie jego opublikowania.








Regulamin sporządzono dnia: 01.01.2014 r.

Ostatnie zmiany: 12.04.2014 r.